




Un proxecto gamificado dispoñible para 1.º, 2.º, 3.º e 5.º




Converte os teus alumnos
nos protagonistas da aventura
Unha proposta integral que che permite
gamificar para emocionar nas túas clases.

O proceso de ensino-aprendizaxe preséntase como
unha experiencia motivadora e emocionante para os teus alumnos e para ti.

Con diferentes opcións para que ti decidas
que, como e canto gamificas.
ESCOITA A LENDA











Todos os poderes ao teu alcance
E, por suposto, todas as ferramentas necesarias
para conquistar o Legado




















Ti es o mestre do xogo.
Conduce os teus alumnos cara ao saber!
A arte da aprendizaxe competencial
SABER
Contidos
e conceptos fundamentais. Traballo con feitos, ideas e principios de forma integrada.
e conceptos fundamentais. Traballo con feitos, ideas e principios de forma integrada.
SABER
FACER
Ferramentas,
procedementos,
procesos e aplicacións
dos contidos
teóricos.
procedementos,
procesos e aplicacións
dos contidos
teóricos.
SABER
SER
Aprendizaxe
e descubrimento
de diferentes calidades
e talentos dun mesmo
e tamén dos compañeiros.
e descubrimento
de diferentes calidades
e talentos dun mesmo
e tamén dos compañeiros.
Vive a aventura por terra, mar e aire
A maior proposta de material xamais vista




Material do alumno



Material do docente



Material de aula
Descubre a aventura dixital
Multidispositivo. Multiforma.
Todos os recursos
online e
offline.


• Acceso ás distintas seccións do libro dixitalizado, aos contidos, ás actividades interactivas, audios e multimedia asociados.
▪ Posibilidade de personalizar o libro mediante as ferramentas de subliñado, notas, etc.
▪ Posibilidade de personalizar o libro mediante as ferramentas de subliñado, notas, etc.

Consta dun xogo de preguntas interactivas para favorecer a aprendizaxe adaptativa.
Permite o rexistro dos logros e das recompensas vinculados á gamificación.
Permite o rexistro dos logros e das recompensas vinculados á gamificación.