Ta-tum

A plataforma de lectura gamificada
para as novas xeracións

Ta-tum - A plataforma de lectura gamificada para as novas xeracións

A lenda do Legado
Primeiro proxecto de Primaria gamificado

A lenda do Legado - Primeiro proxecto de Primaria gamificado

Materiais STEM
Manipular é vital para a aprendizaxe

Materiais STEM - Manipular é vital para a aprendizaxe

Gamifica canto e como queiras
Ti decides!

Gamifica canto e como queiras - Ti decides!

Aprendizaxe competencial e metodoloxías activas
Un proxecto con todas as garantías

Aprendizaxe competencial e metodoloxías activas - Un proxecto con todas as garantías

Coñece o proxecto

Unha Primaria que
non te imaxinas

Queres máis información?

Propostas didácticas

Mira as unidades
de mostra

Baula Digital

Edelvives Dixital

Next Robótica Edelvives
Recursos educativos
para o docente

Descubre a Lenda do Legado


A lenda do Legado

Conta a lenda que existiu un grupo magnífico que loitou para protexer o Legado. Conta a lenda que ese grupo mantivo a chama do coñecemento e foi traspasándoo de xeración en xeración aos escollidos. 

Así, conseguiu este intrépido grupo escapar da ameaza do Esquecemento que intentaba eliminar o coñecemento da Humanidade e arrasar coa súa cultura. Pero o Esquecemento non cede no seu empeño, segue aí, ao axexo, esperando unha oportunidade para poder actuar e destruír o legado. 

Agora, conseguiu atacar a Biblioteca e rompela en seis partes. Tócavos a vós manter vivo o Legado. Fostes escollidos para recompoñer a biblioteca. Convertéstesvos nos gardiáns do Legado. 

Estade preparados para combater a ameaza! Deberedes superar retos, resolver situacións complicadas… pero todo será para preservar o Legado. 

Está na túa man! Atrévete!

MATERIAIS DO PROXECTO


Os trasnos traballarán para salvar o Legado

A misión consiste en recompoñer a Sección 1 da Biblioteca do Legado. Os gardiáns converteranse en trasnos e esquivarán os trolls, aliados do Esquecemento, para acumular todas as xemas que poidan.

  • Os alumnos convértense en trasnos.
  • Os seus antagonistas son os trolls.
  • As recompensas son xemas.



Material do docente

Na proposta didáctica atoparás:

  • Orientacións e propostas para o desenvolvemento da gamificación.
  • Reprodución do libro do alumno.
  • Solucionario.
  • Elementos transversais.
  • Suxestións metodolóxicas.
  • Actividades e pautas para aplicar a gamificación, a aprendizaxe cooperativa, as intelixencias múltiples e as rutinas e destrezas de pensamento.
  • Actividades e avaliacións complementarias.